Sprekers

Kirsten Jassies
Kirsten Jassies
Content Strateeg en auteur Instaproof

Kirsten is dé Instagramexpert van Nederland. Verder werkt ze als social media-trainer en strateeg voor merken als ANWB, VPRO, LINDA en Cliniclowns. Eerder schreef ze in samenwerking met Frankwatching het boek In Beeld met Instagram. In 2018 is Instaproof uitgebracht in samenwerking met Joyce Nafzger.

Kirsten Jassies
Content Strateeg en auteur Instaproof
Eelco Kingma
Eelco Kingma
Oprichter en organisator DYTG en #spon Influencer Agency

Eelco is eigenaar van Influencer Agency #spon, maar bovenal de oprichter en hoofdorganisator van de Dutch YouTube Gathering. Eelco zelf is sinds 2007 actief op YouTube met verschillende YouTube kanalen zoals EelcoVlogging (nog steeds zijn nickname), DeEelcoShow en EelcoGaming.

Eelco Kingma
Oprichter en organisator DYTG en #spon Influencer Agency
Archana Haarnack
Pinterest Expert

Archana is dé Pinterest expert van Nederland. Ze werkte ruim 14 jaar in de interieur- en beddenbranche als blogger en social media manager. Tegenwoordig helpt Archana bedrijven om zakelijk gebruik te maken van Pinterest. Ook deelt ze als columnist in Bedding Business Magazine haar Pinterest- en andere visuele marketing tips.

Archana Haarnack
Pinterest Expert
Danny Oosterveer
Data-bedreven marketeer bij Burgers' Zoo

Danny is werkzaam als data marketeer bij Burgers' Zoo. Ook is hij zelfstandig online marketeer o.a. actief bij Saxion. Als blogger bij Marketingfacts schrijft hij diverse artikelen voor The Next Web, TravelNext en SportNext.

Danny Oosterveer
Data-bedreven marketeer bij Burgers' Zoo
Jan Bakker
Communicatiestrateeg bij Sanquin

Jan werkt ruim twee jaar als communicatie strateeg bij Sanquin. Zijn expertise gebieden zijn: Communicatiestrategie, Concepting, Interne communicatie, Externe communicatie en Doelgroepdenken.

Jan Bakker
Communicatiestrateeg bij Sanquin
Kevin Loos
Head of Accounts Esports bij 2Basics

2Basics is een sportmarketing bureau. Als Head of Accounts Esports bij 2Basics, creëert Kevin impactvolle strategieën en campagnes op het gebied van esports en gaming. Huidige en voormalige klanten zijn Sanquin, EY, PepsiCo, Subway, KPN en YoungCapital.

Kevin Loos
Head of Accounts Esports bij 2Basics
Marlof Kokke
Marlof Kokke
Social Media Manager bij TOTO

Marlof Kokke is social media manager TOTO en hij glimt nog steeds van trots na de succesvolle inhaker na de winst van Ajax op Real Madrid (een instant klassieker!). Het eerste Instagram Augmented Reality Filter in Nederland is dit jaar mede dankzij hem ook een feit geworden. En welke Nederlander is niet bekend met de 'zijn' WK campagne van #KoningTOTO?

Marlof Kokke
Social Media Manager bij TOTO
Marco van Davenhorst
Co-founder Food Reporter

Marco van Davenhorst is eindverantwoordelijk voor het mediaplatform Food Reporter (foodreporter.nl). Doel is om middels online video en online conversaties voor haar zakelijke partners een brug te slaan naar de doelgroep professionele horeca. Tevens is hij content strateeg en video marketing specialist bij Bidfood (voorheen Deli XL). Zijn kennis over visuele communicatie deelt hij ook met andere bedrijven via horecast.nl.

Marco van Davenhorst
Co-founder Food Reporter
Sebastiaan Mehldau
Growth Marketing Manager bij VanMoof

De altijd nieuwsgierige en meertalige Sebastian is opgegroeid in Mexico-Stad. Hij heeft zich ontwikkeld tot een echte 'growth marketing' expert en is altijd op zoek naar connecties tussen wetenschap en de mens. De behoefte van de klant is zakelijk zijn uitgangspunt en zijn kennis daarvan zet hij maximaal in als Growth Marketing Manager voor VanMoof.

Sebastiaan Mehldau
Growth Marketing Manager bij VanMoof
Bart Meerdink
Bart Meerdink
Digital strategist en consultant bij Conversationals

De rode draad in Bart zijn werk is hoe je digital zo menselijk en relevant mogelijk maakt. Naast zijn werk als docent bij Beeckestijn helpt Bart bedrijven met hun digitale strategie en implementatie. Tijdens Visual Marketing in 1 Day is hij onze dagvoorzitter.

Bart Meerdink
Digital strategist en consultant bij Conversationals
Arno Meijerink
Founder of IM Lounge

Arno is oprichter van IM Lounge, een mediabureau gericht op online media. Samen met vele partners adviseert hij zowel multinationals als het MKB hoe een optimale invulling te geven aan hun media strategie, budgetten en online conversie. Hij is gespecialiseerd in nieuwe tools, zoals RTB, Facebook advertising, maar ook AdWords en Google Analytics.

Arno Meijerink
Founder of IM Lounge
Sander van der Kraan
Sander is oprichter van Conversed.ai.

Sander start in 2016 met de ontwikkeling van AI & NLP voor een nieuw label. In 2017 wordt het label Conversed.ai gelanceerd. Conversed.ai is gespecialiseerd in het optimaliseren en ontwikkelen van chat & voice bots voor grote merken en ontwikkelde in het verleden onder andere chat & voice bots voor Kimberly Clark, FrieslandCampina en AkzoNobel.

Sander van der Kraan
Sander is oprichter van Conversed.ai.